Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

PT3 Is Over :v
Sunday, November 02, 2014, ϟ 0 shout(s)

okayyy . sebelum aku memulakan mukadimah pepagi buta ni , aku nak ucapkan tahniah walaupun result pt3 xdpt lagi cause aq pon amik jugak exam pt3 ni . since pt3 dah meninggalkan kite 16 hari yang lepas 17OCT - 2NOV ni , aku nak ceritakan sikit pasal hidup aku dari aku jadi seorang develop ninja saga , sampai la aku jadi gaming full time ni .. disebalik kisah2 ni , ade macam macam bende yg aku kene hadapi termasuklah jadi blogger ni bagai :p lagi lagi jadi hejes . nak aku sembang pasal pt3 , tapi tunggu akhir tahun lahh sebab aku malas nak update pasal pt3 sebelum aku dapat result , nanti aq melalut sampai ke mane tahh , pastu result hancur.. dalam entrie ni ade banyak part , tapi jangan risau aku akan bahagikan part tu satu demi satu untuk korang paham .. 



Part 1 [ Ninja Saga Swf  Developed ]

Haaaaaaa!!! korang komfem xcaye kan yg aq pernah jadi develop untuk game terhangat tahun 2011-2012 ni? kenape aq cakap 2011 hingga 2012 je? ok camni , disebabkan aku ni develop untuk swf file yg hack hack ni , so dev untuk game ninja saga ni yang bangang pergi hide segala html & swf untuk hack natang jadah ni smue . contohnya aq dulu hack pakai fiddler kan? sebelum hack , kite kene ade swf file dulu , lepas tu drag then clear cache . tapi lepas aq buat bende tu dengan kawan aku [ thanatos ] , dye ni one of the best ninja saga swf developed and pengasas kepada [ Flash Force ] .. 
yang paling membanggakan aku nak tahu tak paseipe? sebenarnya time aq tengah blajo ngedit ngedit ni , aq lah org pertama yang sedar tentang dev ni hide swf ni bagai , hahahahah hebatt takk?? sesape tak tahu dev tu name lain untuk gm . kbaii :v lepas beberapa bulan berkecipung dalam bidang ngedit swf ni pakai adobe flash player , 

aq pon naik bosan so aq nk cuba bende yg baru iaitu edit pakai visual basic :p ok bende ni sekali tengok komfem korang nak pakai , tapi org bodoh je yg akan percaye software yg aq edit tu , sebab bende2 tu smue phishing :p kalau nak bagitau , dah lebih 100++ org kene phishing aq , tapi semuanye level 40 dan kebawah , kalau nak level 60 , ade beberape kerat je .. ohhh nak cakap pasal level ni , aq org pertama naik level 80 tauu :p seriously tak tipu , lepas aq scripted semua untuk lepas tensai special jounin , sementara tunggu maintenance , pastu aq cek page ninja saga kt fb , dye cakap lvl 80 dah ade beberapa minit lepas , lepas maintenance lahh , hakhakhak lepas je aq dpt login , aq terus buka ATM EXP aku yg untuk hack level tu , pastu biar dari malam harini , sampai malam esok . level 80 :v heheheh aq rase cukup jelaa sampai sini kot? kalau nak cerita pasal kawan2 aq yg turut sama buat bendealah ni , satu page xmuat .. sorry lahh sbb aq xdpt kongsi gambo2 tu kt entry ni sebab aq xjumpe , cari kt recycle bin laptop lame aq pon takde . jum pergi ke part yg kedua :p

Part 2 [ Illusion CyberCrime ]

Cerpen Perjalanan Aku Sebagai Penggodam ;( Serious aq x boleh lupe camne aq boleh sampai tahap camni...aku tertarik dalam bidang godam menggodam ni sejak 12 tahun..waktu tu group aku *Group Noob* kene ddos attack...tapi waktu tu aq x tau grup aq tu kene ddos..then tibe tibe kawan aq bgitau aq yg grup aq kene ddos..kawan aq pon betulkan la grup aq tuhh..then aq tnye kt dye kat mne dye belajar bende ni..then dye invite aku ke grup "Harimau Malaya Cyber Army".. Dekat grup tu lahh aq belajar semue bende alah nii...aku selongkar semua docs docs dye...sampai lah aku masuk MyDefacer (Dragon Force Punye Website Cyber Information) ...then dye buat post kat grup tu yg aq Pelajar cemerlang kat grup tuhh and kawan aq lgi sorang...pastu aq dah rase bosan kt hmca tuhh..then aq pon jalan jalan kt page hacker lain2..kawan aq sorang ni dari "Unknown?" ...dye cakap nk invite aq masuk crew hacker dye...then waktu aq join grup tuhh...aq terus di ajar hack website gune method symlink and lain2....budak tuhh ade ckp kt aq..kalau dah join unknown...kene leave semua grup yg kite pernah join.. And kite x leh join mane2 crew selain unknown...yang paling bestnye,waktu tu group "Macho Cyb3rSec" Yang Dah Lama Down..Tba Tiba boleh ada balikk..then sejak group tu hidup balikk..sorang budak macho cybercrime yg bername "Kasim Selamat NagaPaksa" add aq ke group macho cybercrime...sejak itu lahh aq kenal kak Einn,sabboss,kasim slamat and lain lain lgi..lepas budak2 unknown dapat tahu aq join macho cybercrime..aq terus kene buang dri unknown ;(...

time aku join macho cybercrime , macam macam bende aq termpuh , dan macam2 jugak org yg aq kenal mula dari paling pro sampai ke paling noob , semua dah kira macam brother hood , act, time aq jadi illusion ni , aq aktif giler kt skype , boleh dikatekan almost 70% hariku lepas uspr dihabiskan dengan skype , contoh org2 yg aq pernah skype Atommota , Iluvmy Pencil , bebudak dotmy , berbudak cdc , bebudak rilekscrew & yg paling aq rindu skype ngan Beby Farra , satu2 nye hejes yg tak beberape hejes sangat :p tapi bajet suke menyamar jadi macho ayie , korang tak kenal macho ayie? deyy machaa kau hidup zaman batu ke? kebolehan dye hack 100 website dalam 1hari , k tu je :p tapi itu dululahh , sekarang bebudak hejes ni kebanyakkannye underground dan kebanyakkannye dah pupus , crew yg xpupus sejak zaman aq kenal sampai zaman aq tinggalkan dunia kejejesan ni Rilekscrew , dye aktif giler. kalau ade ape2 event , dyeorg join , tapi xshowoff pon ape2 yg diorang buat . zaman skrang ni org sibuk dengan Carding , Carding?? ye carding , meh sini tanye aq ape itu carding . ok carding ni hack kredit kad org , tapi aq xberape minat ngan bende alah ni , sebab amik hak org tanpe kebenaran ni kan berdose , tapi ustaz ckp kalau hak org kafir takpe :p hehehe . akhir skali, sebelum tutup pasal illusion cybercrime ni , aq pernah jadi admin kat anonymous malaysia tau :b tapi kene kick sebab admin page tu lagi noob dari yg noob . 


nampak tak logo illusion cybercrime situ :p


Part 3 [ Hotstuff ]

Okayy , kite dah nak menuju ke wawasan perhabisan cerita , tapi ni baru perantaraan jelaa , part part smue ade 5 .. sekarang ni aq nk cerita skit pasal aq membajet jadi hotstuff yang tak lepas pavilion :p okay aq berkecipung dalam dunia penghotstuffan ni lepas aq kenal autolike & autosub [ skrang autofollow ] . wkaokwoakowkoak zaman tu memang semua org kenallah autolike tu , nak dijadikan cerita ,aq test pakai autolike vip ni , last2 dapat 1000++ like , aq terus digelar hotstuff :p makin hari followers makin ramai , makin hari tanpa pakai autolike , like aq original banyak , mule2 aq pakai name Illusion Alif Zuhairi , tapi malangnya acc tu dah hancur , lepas tu aq tukar name fb kepada Alep Fyllo'z disebabkan dah batak hot sangat org katekann , tapi kegemilangan Alep Fyllo'z terhenti masa aq form1 , sebab acc tu kene disable oleh team facebook yg jeles dengan kehottan aq :p 

nasib baikkk , nasib baik zaman alep fyllo'z tu , aq kenal macam2 jenis hotstuff , so kawan yg paling baik walaupun xpernah bersua muka Ajam Aronz , dye bagi aq acc second dye kat aq sebab aq mule2 ckp nak beli kt dye , tpi dye ckp acc tu dah xpakai , so dye bagi aq percume :p hebat takk??masa mule2 dye bagi aq acc tu , followernye baru 9k++ tapi lepas setahun aku pakai , berkat hasil titik peluh autofollower dan original follower , acc tu membesar menjadi acc 150k follower :p korang boleh cek kt fb , name acc aq Ajam Vienna's :) sebenarnya part ni aq nk tulis panjang2 , tapi dah ketandusan idea sebab part2 tadi :p 

Part 4 [ PT3 EXAM ]

PART NI AKU AKAN SAMBUNG LEPAS DAPAT RESULT .
DALAM ENTRY YANG BERLAINAN DAN MASA YANG BERLAINAN .
BYE :P HOPE AKU DAPAT 8A+ K

Part 5 [ FULL TIME GAMERS ]

Jyeahhh , selepas beberapa jam , k aq tipu , baru 50 minit aq menulis sebab aq set masa untuk aq menulis :p lepas pt3 mane belajar kann?? kalau belajar pon , sumpah aq tidur je dalam kelas , kat rumah xkan nak tengok tv je? takkan nak layann ig and wechat je? of course lahh main game , okay game yg aku main ni aq kenal since 2011 , tapi disebabkan gm dye bodoh sikit , gm dye pergi shutddown game ni sebab ramai org main hack walaupun dah ade xtrap -.- .. now era 2014 , thx to ogplanet sebab wujudkan game ni , heheh aq dah lame ngidam nak main game yg dah lebih 3 tahun aq tinggalkan ni tauu . beta game ni bulan 4, tarikh dye 22 .. aq xnak sembang banyak banyak , jum layan gambar je k .now aq level kasut indigo :p ohh game yg aq main TALES RUNNERS . game ni banyak serve , tapi aq main serve US sebab original serve lagi best dri private kan?





Done , Bye :p








Future Past