Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Crushing
Saturday, March 15, 2014, ϟ 0 shout(s)

Hi bangang bangang yang sudi singgah blog aku yang dah berhabukk ni sebab dah 2 bukan kot aku x update -,.- zzzz tahun sebab ape? Sebab pertama aku xtau nak tulis ape , second sebab aku tahun ni ade exam . Okay cakap pasal exam ,aku xtau sistem ape yg bebudak batch99 akan hadapi ni , bodoh punye kementerian . Sakai betul , lain kali sebelum buat , fikir dulu risikonye kay~ okay alasan terakhir ni yang aku akan kupas. 

Okay alasanaku ni sebab crush -,.- asdghjkl CRUSH?? Yelah crush -,.- btw aku crush kat dye since masuk skola tahun ni . Taktau paseipe aku bole tercrush kt dye . Tahulahh dye comeyy , tapi ade sebab sebab2 tertentu yang aku malas nak bagitau . Hmmmmmm aku xtau nak bagitau dye yang aku crush kt dye bile , maybe time cuti skola bulan 3 ni aq bgitau kott~
Sebab aku dah x tahan nak simpan perasaan ni tahu dok? Tapi aku paling benci bile ade malaun malaun yang cube nak rampas crush aq dri aku . Bodoh punye bangang -,.- 

Skrang ni aq just takut klau bile aq bgitau nnti , dye bgitau member2 dye , pastu satu skola tahu . Mampos aku deyy . Tapi hmmmmmm , jangan riso aq tahu cara nak handle natang natang ni semua sebab aku dah ade cara nak hadapi ni semua . Hmmm cukuplahh setakat ni , jumpe lain kali



Future Past