Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Two Zero One Four :v
Wednesday, January 01, 2014, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum semua . Okay untuk pengetahuan semua , ini adalah fitst entry untuk 2014 . harini adalah tahun 2014 , get it ? Hahaha okay then :)
Dah macam macam yang terjadi tahun lepas , ada yang sedih , yang seronok , dan apa apa pun , memang aku tak boleh nak lupa semua peristiwa yang jadi tahun ni . Start rini , aku dah jaranggg sangat online. Confirm jarang sangat on Facebook , twitter , officially BLOG . Ok so , start sekolah memang jarang sangat lah nak update entry lain . tapi jangan risau , facebook aku akan on setiap hari ;P kecuali time PBSMR Yang asdfghjkl tu 

btw ingat tak name group yang aku postr dulu?? alahh yang SOLONELY VEGAS FAMILY tu , takkan tak ingat?? owh ni mesti first time bace blog aku kann /:p takpe lahh , untuk tahun 2014 ni , aku cukup 2 tahun aku ade kat dalam group tu .. aku pernah gune 4 account kat group tu ( illusion alif zuhairi , alif zuhairi , alif zuhairi , ajam vienna's) perghh name nak gempak je kann .. dan aku pernah leave sebanyak 3-5 kali .. nak tahu kenapa ?? yang aku ingat time tu aku belum jadi otai lgi kt situ .. mase tu tengah mentah lgi :$ aku kene trolllololololol ngan otaik otaik group tu .. wkaokwokokwa . kebanyakkan kawan2 dalam facebook aku semuanya dari puak puak slv ni ..

ermmmm Azammm?>???? , azam tahun baru aku ialah ,aku nak berhenti mencarut , berhenti main main sebab tahun ni final years , fakkk .. wkoakowkaok tahun ni aku nak pbsmr lorghhh , nak bash semua hacker malaysia yg bajet2 , nk dapat kakak angkat baru , nak duit belanja ditambah :3 Banyak kan azam aku ? HAHAHAH ok tak lawak pun sebenarnya -.-''

Malam ni banyak kerja nak buat , nak iron baju sekolah , nak basuh kasut , nak jahit badge skola *mak aku yang jahit lahh :p* dan macam macam lgi .. yang paling penting harini aku kene tidur awal sebab esok sekolah ..

Btw , this is my new intro . ALEP , Sweetheart 15 , perakk :p 
whattt !!!!???? aku dah 15 tahunnn?? seriousss?? sorry terover playy

Tengok PicPic Terbaik 2013 Dari aku kat bawah k :p


Okayy ni gambar time makan subway kat The Garden ngan mama aku :p time ni kiteorang nak tengok cite THE HUNGER GAME : CATCHING FIRE 


masa ni aku makan ngan mama aku jugakkk .. makan kat woku woku MidValley .. japanese restorennnn .. sejak duk oversea ni kene belajar makan menatang ni :p


whowowhowhowhowh , ni time aku spend night jat Hotel The Garden . time ni tengah bersiap nak pergi layann THE HUNGER GAME lahh .. 

Byeee dah , sampai sini je k :p

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO ALEP AKA ALIF ZUHAIRI IN DA HOUSE
Thanks 4 readddddd




Future Past