Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Cita Cita Terakhir ( Programmer )
Friday, January 10, 2014, ϟ 0 shout(s)


Hoi hoi silent reader , sebelum ni aku pernah cerita cerita pasal cita cita aku time dulu dulu , i mean time sebelum aku form3 nih .. Okayy masa darjah 1 aku nak jadi juruterbang , darjah 2 nak jadi pemain bola ( ni memang lawak , aku kaki bangku sebenarnya , tak reti main bole :p . Okay time darjah 4 plak aku nak jadi arkitek . Tahu sebab ape? Sebab aku nak jadi macam antie aku . Dye arkitek , tpi sbb aku tak KREATIF -.- tak jadilahh . Okay masa form1 graphic designrr , pastu form 2 nak jadi jurutera .

Okay, ni aku harap cita cita aku yang terakhir .. Aku nak jadi PROGRAMMER ,problemm?? Aku pengaruh nak jadi natang ni sebab aku tengok kat banyak cite cite yang tentang teknologi and bayak lgi , aku tengokdiorang banyak main ngan kod kod yang pelik pelik macam C# , C++ , VB , java and macam macam lagi .. Lagi satu kalau aku dapat jadi programmer kat google , perghh memang torbaekkk .. Lagi lai kalau dpt keje yang kat califonia , newyork , paris .perghh memang aku balik malaysia , jutawan aku woii.. 

Perghhh gaji programmer gugel setahun je dah 220k o.O SETAHUN , Bahagi 12 bulan , perghh sebulan je nak dekat 20k beb .. Tapi nak kecapi cita cita ni , aku kenelahh belajar sungguh sungguh . Kalau tetibe masuk U amik bidang IT ,tak belajar ape ape guane nak jadikann?? Kaylahh , sampai sini je kott .. Aku harap Ni cita cita terakhir aku .. Nanti kalau aku ade citacita baru aku update k.

XOXO Alif Zuhairi :p






Future Past