Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Nak gune facebook kena bayar?
Thursday, December 19, 2013, ϟ 0 shout(s)

Sebagai kata kata semangat untuk memulakan entries harini selepas berbulan bulan aku tak update -.,- blog ni pon semacam je gua tengok ... Berhabuk , and masa aku logim tadi , aku nampak sarang labah labah .. Smpah tak tipu ... Okay straight to da point , kata katanya ialah "Kerajaan Malaysia memang dah takde cara lain nak kutip duit rakyat  "



Okay , bile korang dah tengok gambar kat atas , mesti korang tau kan kenapa aku tulis entri ni? Okay .. Ade soràng hamba allah ni , akuntak kenal pon , sebab dye bukan ulama' sampai aku kene kenal . Name dye Shabery Chik .. Pada ape yang aku dengar kan , si shabery ni ade bagi kenyataan yang dye nak wujudkan Jambantan Pesbuk Negara . Pastu bende paling aku benci nak tulis , dye nak kene kan bayaran kalau nak gune facebook .. 

Sedangkan pakcik Mark Zuckebeg pon bagi free free je kat sesape yang nak gune facebook ni , kecuali ornag tu nak beli Facebook Credits ,kene lahh beli kann... Fuhh dah lahh sekarang ni semua barah dah naikk naikk macam cendawan tumbuh lepas aku kencing atas rumput .. Sudah sudah lahh tu menteri menteri malaysia . Tlong jangan bagi idea yang boleh menyusahkan hidup rakyat .. Rakyat sekarang ni dah lahh tengah susah dengan banjir lahh apelahh .. 

Last words , aku sokong kenyataan pokcik Azman Jalaludin ni .. Kerajaan malaysia memang dah takde cara lain kan nak cari duit kat malaysia .. Lepas dah naikkan harga barang2 bagai , potong subsidi itu ini .. Perghh Parokk dohh melesia ni .. Berat nanang beno bak kata Ustaz Azhar Idrus

[ UPDATED ]
Senarai-senarai Harga pengguna Facebook Selepas ini :
1. Update Status- RM2.00
2.Upload Gambar- RM1.49
3.Share Status- RM0.65
4.Share Gambar- RM1.00
5.Iklan-Iklan- RM4.00
6.Jualan Online- RM5.00
7.Buat Page- RM8.90
8.Buat Group- RM6.00
9.Copy and Paste- RM3.99
10.Daftar Akaun- RM19.99

Future Past