Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Senarai cita cita saya
Tuesday, October 08, 2013, ϟ 0 shout(s)


Currently:
Mood: Layann lagi taylor swift 
Badan : Makin menembam aku rasa
Perut : Lapar... rasanya macam nak buat bubur jerk kejap lagi...
AMARAN : AKU RASA ENTRY NI PANJANG.. MACAM KARANGAN PMR.

Wah..mesti kat sini, ramai ada cita-cita masa kecik-kecik dulu kan? Bagus..bagus.. Cita-cita itu perlu untuk meMOTIVASIkan diri kita.. Bukannya motiBASIkan diri... Ha, aku dulu pun ada gak cita-cita yang aku pasang masa kecik-kecik dulu.. Tapi, asik ubah jerk.. Banyak giler aku ubah... Hahahahaha.. Nak tahu? Jom kita tengok.. Cita-cita ni aku susun dari mula-mula lagi tau... Sampailah form 5...




1. JURUTERBANG :v (masa tadika rasanya sampai aku darjah satu rasenye lahh)

Ha..... tak silap aku ni cita-cita aku yang pertama... Rasanya sebab aku tengok orang berlakon TV, bawak watak pilot cam best.. So, aku pun tetiba nak jadi pilot.. Lepas tu, kawan aku duk takutkan aku.. Katanya jadi pilot nnti kalau jatuh dari langit bolehh matilahh, APTB -.-




2. Pemain Bola Sepak - Manchester United :p (masa darjah 2 - 3 rasenyee lorghh )


Ha, yang ni plak aku rasa terpengaruh dengan watak kat TV gak kotttt.. Masa aku darjah 2, cikgu ada tanya pasal cita-cita.. So, masa tu, aku cakap ngan kawan aku yang aku nak jadi pemain bola sepak kat manchester.. Lepas tu, dia kata, bahaya.. Nanti kalau kaki kene rembat ngan ronaldo ,naye jekann... Hahahaha..terus aku tukar cita-cita plak.. Huh..

3. Arkitek (mase darjah 4 - 6 )



Yes.... ni merupakan cita-cita aku yang paling lama aku pegang.. Dari darjah 2, sampailah darjah 6... Masa ni aku pikir, bila jadi pemain bola, aku akan dapat ciuman yang banyak dari peminat fanatikk.. ..Hahahaaha... Ok , back to the topikk , Masa ni aku tertarik gak nak jadi PELUKIS... tapi, akak sedara aku cakap, baik jadi ARKITEK.. lagi untung.. Terus aku excited nak jadi ARKITEK.. akak sedara aku cakap, jadi arkitek kena pandai GEOGRAFI.. terus masa tu jugak aku mintak mak aku duit sebab aku nak beli buku rujukan GEOGRAFI.. haahaahaha... Lepas tu, aku rasa bosan plak ngan cita-cita ni.. Terus tukar...

4. Graphic Designer (masa FORM 1)



Ni cita cita aku time form1 , aku kan buat zaman moden , budak IT ..Semua information hujung jari je beb..hehehe..aku dapat idea ni sejak aku tengok member aku yg hekes pandai design pic pic gune photoshop , kebetulan aku pon pandai jugakk design design pic ni gune photoshop..tpi mak aku cakap  kerje ni tak menguntungkan,so aku tukarr lahh..

5. Jurutera  (masa form 2)



Ok , ni aku harap cita cita aku sampai aku bergelar jurutera .. Aku minat nak jadi jurutera ni taktau lahh bile ... Orang cakap jurutera ni gaji banyok giler babunnn,hmmmmmm..lagipon sebelum jadi jurutera aku nak sambung belajar dulu amik kos kejuruteraan mekanikal atau ape ape jelaa..asalkan bole jadi jurutera...


Ha..nak tahu jadi apa.. Ada lagi tau.. Banyak cita-cita aku sebenarnya... Kalau nak tahu, kita berjumpa untuk sambungannya dalam..

psssssssst: Apa plak cita-cita korang dulu-dulu? :)

Future Past