Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

CRUSH ?
Thursday, September 19, 2013, ϟ 0 shout(s)

Hey there , lama dah kn tak hupdate blog ni . Dah bersawang daa .*merepek* . Ok back to the topic . Nampak tak tajuk tuh ? nmpak kn .. kn ? ok .*beria* . Kemain lagi kn aku ni , baru form 2 dah ada crush segala bgai ==' 
Kesah apa aku ? ok , disebabkn dah berkurun aku tak hupdate blog ni , mcm2 kisah yg terjadi kat aku skarang tau tak ? tak tau . *merepek lagi* .




Gambar Hiasan :p



Haaa .. ni gambar hiasan je. taknmpak kn ?  ok bagus ! aku pon x nak tunjuk gambar dye walaupun muke censored actually, just minat kat dya je . takde pape pun sbnarnya . Dan , dya pun tau yg aku minat dya . Senang citer , aku pnggil dya sbagai Capital _ . Dya ni form _ . Budak skolah aku jugakk . Nma dya, kelas hape smua korang tak perlu tau okeh :) Dya baik ngan aku , Comeyy pun comeyy laaa :D Tapi , aku tak minat dya sbb muka dya eh . please sikit . Aku pun tak brani nak bgitau dya . Hoihh , gila apa ? Tapi , kalau aku tak bgitau pun , mmg dya dah tau dah . Biasalah , bnda kecik ciputt cam tu pun orang dah tauuu .. :3 

 smpai skarang aku still minat kat dya . tapi , dya tak prnah nk paham kn .. kn ? oke *syok sndiri* muahahah :3 Biarla dya , aku dah tak kesah dah pasai dya . aku taknak tunggu dya ni dah . Bodoh apa aku nk tunggu orang yg takkan aku dpt kn ?  hahhah . #joke . Biarla dya nk bhagia ngan org lain. Slama ni aku je beria ngan dya .. Lepas ni aku takkan kacau hidup kau lagi eh , Capital _ =D


Future Past