Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Fake Relationship Only ;'(
Friday, July 26, 2013, ϟ 0 shout(s)





Lama jugakk aku tak update blog boodh ni...hurmmmm dah berhabukk kott...btw harini aq nk cerita tentang FAKE RELAY BARU AKU..
Noob betullahh budak budak kelass aku ni,cam #%^* je --' padahal relay yang kat account Ajam Vienna's tu fake je..ituponn nak kecoh macam aku kawin ngan dye je...btw fake relay aku tu member kelass akuu,tpi aku kesahh apekann :3 facebook dye --> Atiey Ieka .. Now aku nk tnye,salah ke buat relay ngan member kelas sendiri --'? 

Fuhh punyeelahh kecohh -.- sampai cikgu pon diorang nak bgitauu..klau hal penting cam aku bertunang ke okaylahh jugakk , ini hall relay je -.- itu FAKE RELAY Okayy??? Please don't your stupiddeness kat depann aku pleasee..aku bukan nye benci ,cume pleaselahh sporting sikitt..itu kire okayylahh aku buat In A Relationship je...kalau aku buat Married With??? Ermmmmm...please be sporting k..

Sebab aku gentlelahh aku bolehh relay ngan member sendiri..kalau aku tak gentle,aku x buat relay tuhh...lebih baikk aku relay ngan member member fb aku je...fuhhh aku x tau nak cakap ape lagiii..hurmmm tunggu japp,aku nak pikir idea untuk tuliss..

And one more thing..aku tak pernah ade perasaan fall in love pon ngan fake relayy aku ni..aku just anggap dye sebagai kawan,tpi klau dye fall in love ngan aku,hurmmm memang IMPOSSIBLE Lahh deyyyy...and aku yakin dye mesti ade rasa 1 penyesalan yang teramat snagat sbb buat relayy ngann aku..


P/S
Mungkin kamu pikir aku telah melupakan,uu,padahal yang sebenarnya adalah setiap hari pikiranku tak bisa lepas darimu . Mungkin bukan memikirkan tentang angan angan dan khayalan seandainya kita bersama, tapi aku memikirkan bagaimana ketika aku bertemu denganmu dan aku boleh bersikap seperti biasa


Future Past