Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

New Fvcking Hairstyle --'
Monday, July 08, 2013, ϟ 0 shout(s)


Jyeahhh!!! comel tak aku?? biaselahh org dah meningkat dewasa kann..wkaokwoka .btw aku bukan nak memperagung agungkann gambar atas ni~~ cume aku nak cerita pasal rambut aku yang paling awesome abad ini,,tak de sesape lagi pernah buat rambut cam aku tahu takk~~ 

haritu aku gi kedaii gunting rambut Romeoo~ then mama aku suruh lahh hindu tu potong rambut botak yg no.3 punyee~~ aku p0n ape lagii,buatlahh bising kat dalam kedaii tu..hindu tu bising cembabunn dalam kedai tu , then marah akuu.aku kesahh apee.aku taknak botakk.last last, dye amik mesin sodok rambut tu..terus sodok kepala aku -,- ..so fucking awesomekannn >.<

sebenarnye aku pernah botak 3 kali je waktu aku hidup ni..yang pertama waktu baru lahirr..yelaa kann,x kann lahir lahir tetibe rambut dahh panjang macam p0ntianak .. arghhh , second waktu aku darjah 3 .. waktu tu aku masihh comell lgi,jerawat p0n x tumbuhh lagi..babyfacee lahh katekann , ermmm aku p0n x tau ape kene mengene rambut ngan babyfacee ni .hakhakhakk.last skali sekaranglahh.. **** , **** , ****** punye hindu tukang gunting rambutt..aku nak buat fesyen mohawkk ,tpi dye ikut ckp mama aku suruh potong botakk~~~

Nak tengok rambut baru aku takk?? tpi aku tak tunjukk muke lahh,sbb comel sangat :( kwakowkaokowka Isi Bakul Angkat Sendiri :3 ..

5
4
3
2
!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Awesomekann Rambut akuu,hehehe x pe ,sbb aku ade minyak rambut bon , sape tak tau minyak bon ni memang sakai abadi lahh.. 
sampai sini je k,byee 

XOXOXOXOXOXOXO



Future Past