Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Facebook Disabled :'(
Sunday, January 13, 2013, ϟ 0 shout(s)

Hurmmmm,korang tau tak yang account fb alep dah DISABLED Oleh FACEBOOK TEAM yang Diketuai oleh MARK FUCKERBIRD!!!
Arghhhh,Perkara ni berlaku waktu Hari Jumaat Bersamaan 4 Januari 2012 Pada pukul 6.54 something like that lahh..waktu tu alep tengah best best lepak kat group SoLonely VeGas Family Tauu.Pastu fb alep tibe tibe je terlogout sendiri...alep ingatkan account facebook alep kene hack or whatever lahh..rupe rupenye,bile alep login.Tibe tibe tulis "YOUR ACCOUNT HAS BEEN DISABLED"

Hurmmmm,Serious alep down giler waktu tu,dah la waktu hari ke-3 Sekolah..alep datang sekolah dalam keadaan yang sedih..aduhhh!!!! sial punnye markkk!!! kimakkk!!!ZzZzZzZ..

Huh,korang semua tau tak yang aku lost semua member2 aku??? korang tau tak aq dah kehilangan account yang bernilai 12,000++ Subscribers / Followers???
Huh,AKu Just Sempat Bersama Dengan Account tu dalam masa 4 Bulan je :(

Aku dah banyak kali account disable,mula mula account Illusion Alif Zuhairi Yang Bernilai 10,000++ Subscribe / Followers...Pastu account Boboy Alif Zuhairi II Yang Bernilai 5,000++ Subscribe,Tapi Account Boboby Alif Zuhairi ni alep dapat balek...pastu account Alep Fyllo'z Plak..

ADUHHHHH!!!!

Tapi alep boleh dapat balik account Alep Fyllo'z Ni,Tapi Dengan Syarat Alep kene letak name real -.-
hurmmm,ni yang malas bile nk sembang pasal name real...name real alep sebenarnya 'ALIF ZUHAIRI'
Hurmmm,patutkah aku letak name real ni ???

sebab,kalau aq gune submit name 'ALIF ZUHAIRI' Ni kat FB Team,FB Tak Bagi aku tukar name fb dah..kiranya ni pertukaran nama yang terakhir lah aku boleh buat..

Hurmmm,Aku Tak Nak LETAK NAME REAL SEbab nanti member member aku tak nak friend ngan aku,nanti aq risau diornag buat2 tk kenal aku je...aku x de masalah kalau nak letak name real tapi aku just risau diornag tak nak kawan ngan aku,itu je!!!

Huh,Okay Lah semua,sampai disini saje entries untuk kali ni,terima kasih sebaab dengan bebelan aku LOL :#

BYEEEEE!!!





Future Past