Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Two Zero One Zero
Monday, December 31, 2012, ϟ 1 shout(s)



Assalamualaikum semua . Okay untuk pengetahuan semua , ini adalah last entry untuk 2012 . Esok adalah tahun hadapan , get it ? Hahaha okay then :)
Dah macam macam yang terjadi tahun ni , ada yang sedih , yang seronok , dan apa apa pun , memang aku tak boleh nak lupa semua peristiwa yang jadi tahun ni . Start esok , aku dah jaranggg sangat online. Confirm jarang sangat on Facebook , twitter , Instagram , officially BLOG . Ok so , start sekolah memang jarang sangat lah nak update entry lain . Kecualilah kalau time tu aku balik bermalam . Wait , apa itu balik bermalam ? HAHA ok aku budak SBP . Get it ? That's why aku jarang online dah lepas ni . 
Twitter or FB , kalau aku online pun maybe seminggu 7 kali je :ppppp

Tapi ... aku eksaited jugak nak pergi sekolahl sebab nanti bolehlah menggila dengan affendi , farhan , azri dan umumnya Rmm Warrior :) Apa itu Rmm Warrior ? ohhh itu nama batch aku . Batch SBP 1216 ;) dan lagisatu boleh jumpa my CRUSH . awww aww :3 Ohh okay abaikan .
Okay lah , rasanya sampai sini je boleh tulis entry . Nak diingatkan lagi sekali ni last entry aku for tahun ni . Ups , sebelum terlambat , aku nak ucapkan kat semuaa followers aku dan semua yang dah blogwalking blog ni , SELAMAT TAHUN BARU 2013 :D

Btw , azam tahun baru aku ialah , nak jadi hacker , nak bash semua hacker malaysia yg bajet2 , nk dapat kakak angkat baru , nak duit belanja ditambah :3 Banyak kan azam aku ? HAHAHAH ok tak lawak pun sebenarnya -.-''
Malam ni banyak kerja nak buat , nak iron baju sekolah , nak basuh kasut ..

Ok , sampai sini je lah entry ni , kirim salam dekat semua saudara awak , nenek atuk , onyang , pakcik , maksu semua semua lahhh :3 Salam sayang dari ,Alif Zuhairi Bin Zulkifli. and yeahhh , lagi beberapa jam , saya 14 tahun ;D Gambar dibawah menunjukkan muka eksaited tahap cipan . Last photo untuk tahun ni ;)


Hahahahah!! korang Melting Tak???BaiDaWey,Tu Tattoo Edit..whahwkakwkakw,Photoshop Level 1000000 :O

Bye,Chawww!!!







Future Past