Crush , Crush & Crush
20 September 2013
Dato' Alep Was Here
Forbidden's Crush

Surat Cinta Seorang Penggodam !
Thursday, December 06, 2012, ϟ 0 shout(s)

Ok,Kali Ni Aku Nak Share Korang Tentang Kata Kata Seorang Penggdam Terhadap Teman WanitaNya...Aku Dapat Ayat Ni Pon Waktu Aku Jalan Jalan Kat Blog Kawan Aku >.<
Okay,Jom Layann SURAT CINTA SEORANG PENGGODAM !

Andaikan Hatiku Adalah Sebuah System,
Ketika Saat Aku Scan Hatiku,
Ternyata Muncul Tulisan..
"FakeLove.w32 Backdoor Detected ! ! !"
Ternyata Selama Ini Kau Telah Mengirim
Fail_Cinta.exe berisi trojan dengan interface indah mu...

Andaikan Hatiku Adalah Sebuah System,
Vulneribilities Ku Telah Kau Lakukan PHP Injection
Terus Kau ls -la; find / -perm 777 -type d
Sehingga Kau Tahu Dihatiku Ada Folder
Yang Mampu Kau Ceroboh,
Atau Free Space Yang Mampu Kau Manfaatkan,
Untuk Membuat Dan Mengubah File Index.php Ku....
Sehingga Membuat Diriku Tidak Lagi Menjadi Diriku Dulu..
Yang Dulunya Selalu Kau "Remote-Connect Back Shell"
Dan Membuatku Selalu "Access Allow" Saat Kau Inginkan Apa Sahaja Dari Aku...

Andaikan Hatiku Adalah Sebuah Sistem,
Kau Telah "ping www.truelove.4u -t -l",
Dan Mengirim Request Unlimited Byte Packet,
Yang Semuanya Berisi Rayuan Hebatmu,
Firewall Ku Ditembusi Dan Kau Pasang Port Entry,
Membuatkan Page Error Yang Berisi
"FORBIDDEN, The page cannot be found because Has Been Hurt by Someone"
Selama Ini Kau Membuat Service ter-Hidden Dan Tertanam Malicious Program Penghancur Hatiku,

Andaikan Hatiku Adalah Sebuah Sistem,
Kau Telah DDOS Attack Dan Buffer Overflow Sistem Ku Sehingga Keluar "Blue Death Screen"
Hingga Saat Ini Aku Harus Format Dan Install Semula Hatiku,
Add New Program Dan Update Driver New Version,
Juga Update Antivirus Ku,

Tapi Andaikan Hatiku Adalah Sebuah Sistem,
Suatu Saat Akan Ku Selalu Patch Sehingga Tidak Akan Ada Bugtrack Yang Menyamar Dalam Sistem Ku,
Akan Ku "Clean And Smart Scan" Sehingga Tiada Error Yang Tersisa Dalam Hatiku Di Masa Lalu,
Akan Ku Block Semua Homepage Tentangmu,
Agar Spam Bayanganmu Tidak Menggangguku,
Aku Takkan Lagi Tertipu Dengan Anonymous Proxy Saat Kau Browsing Hatiku,
Kerana Aku Telah Mengenskripsinya Dengan Algoritma SSL MD5 Hash Dan Kriftografi Hatiku,
Dan Private Key Hanya Akan Ku Berikan Untuk Seseorang Yang Layak Menjadi Admin Sistem Ku,
Sehingga Saat Dia Login Dan Decrypt Password Ku Akan Terbuka Page

"Welcome To My Hearts...I Can Serve You Request Anything...Thanks For Your Love..."


Amacam??? Ada Baek???? Jngan Sangka Seorang Penggodam Yang Bertopi Hitam Tu Tak De Perasaan Oke ;)


Future Past